carlineslaats.reismee.nl

!Hola

Van 6 mei t/m 9 juli mag ik Cusco, Peru, mijn ‘huis’ noemen. Ik ga in een vrijwilligers project aan de slag als fysiotherapeut. In het kader van mijn opleiding loop ik hier een minor en combineer ik mijn opleiding met een van mijn dromen om ooit in Peru vrijwilligers werk te gaan doen.

De eerste twee weken van mijn reis bestaan uit het volgen van Spaanse lessen en verblijf ik in een gastgezin. Na deze twee weken ga ik 5 weken als fysiotherapeut werken in een kliniek voor kinderen met (niet) aangeboren hersenletsel en verhuis ik naar een appartement met andere vrijwilligers. Hierna heb ik nog een kleine 2 weken om van Cusco naar Lima te reizen om vanuit daar weer terug te vliegen naar Nederland.

Ik heb er ontzettend veel zin in en ben nieuwsgierig naar wat er allemaal op me af gaat komen. Ik hou jullie door middel van dit blog op de hoogte van mijn avonturen.

Laat je e-mail adres achter in de rechter kolom als je een mailtje wilt ontvangen bij een nieuwe reisverhaal.

Leuk dat je met me meereist!

Liefs

Carline

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!