carlineslaats.reismee.nl

Geen woorden

Na een reis van om en nabij 22 uur ben ik weer thuis. In de auto vanuit Brussel lijkt mijn reis alweer ver weg en alsof alles wat ik heb meegemaakt in een hele lange nacht in een droom voorbij gekomen is. Ik ben weer terug in de realiteit, het avondeten en de alledaagse dingen zijn weer orde van de dag. Ik vind het een gekke gewaarwording. Het voelt niet alsof ik iets meer dan 2 maanden weg geweest ben. Dan realiseer ik me dat ik al mijn ervaringen en mooie herinneringen ergens opgeslagen heb en dat ik moet zorgen dat ik die map nooit meer delete. Als ik terug denk aan alles wat ik heb gedaan lijkt het wel alsof ik een half jaar weg geweest ben. Een vreemd gevoel, maar wat is het fijn om weer thuis te zijn.
Mijn tijd in Peru is opgedeeld in verschillende hoofdstukken, 1.1 Het gastgezin, 1.2 De Spaanse lessen, 1.3 Vrije tijd naast de Spaanse lessen, 2.1 Het project, 2.2. Vrije tijd naast het project, 3.1 Inca trail, 3.2 Laatste week reizen. Alles heeft zijn eigen herinneringen en waarde in mijn trip. Overall.. was het fantastisch en had ik deze tijd voor geen goud willen missen. Natuurlijk heb ik ook mijn momenten gehad dat ik me afvroeg waarom ik dit ook alweer wilde doen. Gelukkig zijn die momenten schaars tegenover al het moois wat ik gedaan heb.

Ik heb geweldige mensen ontmoet waarmee ik dit allemaal heb kunnen delen en ik blijf het gek vinden hoe snel je zo dichtbij mensen kunt komen door alleen maar hetzelfde doel te hebben: alles uit de reis halen wat erin zit. En dat is wat ik gedaan heb, op mijn eigen manier. Wat was het een geweldige reis!! Het is moeilijk om uit te leggen, ik kan alleen maar zeggen dat het echt geweldig was en dat ik trots ben op mezelf en de keuzes die ik gemaakt heb!

Bedankt voor het volgen en ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen mee laten genieten. Het boek is in de maak!

Veel liefs en tot de volgende reis…

Reacties

Reacties

Martin Kamminga

En terecht dat je trots bent op jezelf! ondanks de twijfels vooraf denk ik dat het je uiteindelijk veel heeft opgeleverd en dat ga je je in de loop van de tijd die komt waarschijnlijk nog meer beseffen. Complimenten!
Groet Martin.

Dick

Blij dat alles god gegaan is en hopelijk heb je je tijdelijke vriendje (de parasiet) daar gelaten. Het is normaal dat je nu overdonderd bent door het "gewone" Nederland. Die reis komt nog tig keer voorbij als je je fotos omzet in het boek al dan niet met commentaren, ook als je het verhaal nog eens vertelt (voor de zoveelste keer). Probeer ook de verhalen ergens vast te leggen want die zijn na een aantal jaar heel leuk om nog eens te lezen. Ook dan komt je reis weer tot leven.
Deze heb je alvast binnen! Goed gedaan jochie!

Marieke

Gaaf hoor Carline! Ik snap je helemaal. Zal weer ff flink wennen zijn. Welkom thuis en wie weet waar je nog belandt de komende jaren. In ieder geval weer veel mooie herinneringen en ervaringen erbij! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!